Pages

nuffnang x

Thursday, March 14, 2013

korang pernah tak macam ni

Biasanya lah orang kata atau mak aku la yang selalu kata.."masak sendiri mesti tak lalu makan..orang masakan tak sedap pon jadi setapp.."

ha kekadang aku pon macam tu jugak tapi kekadang tu aku lain skit...apakah??

ada masa kalau laki tak puji aku puji sendiri.."uishhh..setapp gak aku masak ni..setapp nye" haaa...gittew..tapi laki aku selalu puji..dia takut aku tak masak utk dia lagi..abis la stok makanan dia..

pagi ni lepas lecture tipon tinggal kat umah..balik umah wan terus bukak periuk masak nasi goreng..owh lupa bagi tau..atuk wan n maksu gi umrah..jadi secara official nya ghumah wan dah jadi rumah rasmi kitaorg untuk seminggu ni..weekend ni balik umah sendiri kot..

menu ari ni nasi goreng cili padi kaw..kaw..punya..tetiba masa makan tadik.."uisshhh setap ni..wajib tapau untuk lunch.." dah laki den takde nak puji jadi puji diri sendiri la gamaknya..

ok aku nak upload gamba tapi bengong la plak bluetooth ni ..gamba lenkali ye

recipe:

1. nasi semalam..nasi baru masak pon hokay
2. tumbuk cili padi dalam 6-7 tangkai..aku suka pedas2
3. tumbuk bawang putih sekali dengan ikan bilis
4. tumis suma sampai naik bau dan ikan bilis dah nak garing
5. masukkan garam
6. last sekali masukkan nasi dan gaul dan gaul
7. mari kita menchekik..lapar..arghhh setapnyaaaa

sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails