Pages

nuffnang x

Friday, April 26, 2013

student dan mat luthfi..apa kaitannya

Alhamdulillah

kali ni rezeki mungkin berpihak kpd aku..dalam kelam kelibut nak siapkan thesis dan tunggu viva aku dpt subject audio video utk mengajar sem ni

tak susah sgt dan tak senang sangat..sbb aku pernah pakai dua2 tools ni masa practical zaman2 degree dulu..ha..jgn tak caya..aku praktikal kat telekom training college..under multimedia department..hamek ko..suma kena study..ada gak hikmahnya skang..dr stu la aku belajar photoshop..flash..premier..(premier tau..bukan movie maker dulu)..illustrator..dreamweaver..suma lah benda yg aku tak pernah jumpa kat UM dulu..

berbalik pula kaitan student audio video dan mat luthfi ni..

owh salah satu project utk subject ni buat video editing..

aku mintak diaorg buat vlog..ataupun video blogging..sbbnya kesian punya pasal..takut depa takdaq cam coder..baikkan I...

so ramai rasanya yg nak buat vlog...last class aku tunjukkan cth matlutfi nye vlog


hopefully depa faham..vlog ni aku blh terima lagi tapi aku kata kat depa tolonglah jangan berani-berani nak hantar kat aku bobo nye version..tlg jgn spoilkan mood I hokay..versi bobo nak buat boleh..tapi untuk subjek lain...pleaseeeeee dan bukan juga gyuyomi




sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails