Pages

nuffnang x

Monday, August 17, 2015

Langit tak selalunya biru

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stud 1: Dr saya kena tangguh sem
me: Seriously...

Stud 1: Saya ada masalah keluarga
me: Share dgn saya...

Stud 1: Ayah saya sakit...adik saya takda orang jaga 
me: Adik-beradik lain ada? kakak ke abang ke...

Stud 1: Yang sulung kena kerja...jadi saya rasa saya yang patut tangguh sem jaga adik
me: ada try minta bantuan zakat...awak tau akibat tangguh sem...ptptn semua?

Stud 1; ya saya faham
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Stud 2: Dr saya tak dpt register subjek. Sem ni dpt register 9 jam ja...so how Dr?
me: Seriously... why?

Stud 2: hutang sem lepas tak abis baya lagi akademik tak bagi add lebih 9 jam
me: ptptn mana?

Stud 2: saya tak dpt ptptn sbb selama ni family yg support
me: then..

stud 2: lepas saya convert Islam family dh stop tak nk support saya study. Saya ada minta bantuan zakat tapi dah setahun belum ada berita...mereka janji nak support saya sampai saya abes study
me: (ok i'm speechless)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

stud 3: Dr saya nak tangguh sem
me: why

stud 3: saya ada masalah dengan boifrend
me: nak kawin?

stud 3: cerita dia mcm ni...

* ok aku malas nak cerita kat sini...tapi inilah hakikatnya..rasa nak hantuk kepala kat meja jek...eh jap apsal aku plak yang kena hantuk kepala kat meja...

* mana pusat zakat...please la tolong buat kerja dengan cepat sikit

* sorry la tetiba pagi ni emo terlebey lepas baca viral kat FB budak nak gi melawat KLCC tuh....#blamethehormone



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails