Pages

nuffnang x

Friday, January 22, 2010

saya suke..saya suke

nope..hari ni dimulai dengan kerajinan yg melampau..lepas antar kimi ker nursery mula la siap sedia menyediakan hidangan lunch aka merangkap dinner(ok malas giler nk masak)..ari ni masak ikan sambal tp sambal kena separate dua satu utk ikan satu utk udang mals giler aku nk masak 2 kali jadi sekali jln jek la..

ko jgn tanya ler naper sampai 2 menu sambal..toy kan tak blh mkn udang..satu sambal utk hubby satu lagi utk wifey..huh jgn tak caya..lepas jek selamat membelasah brunch tetiba mata ini terasa mengantuk ya amat..lagi ler keje aku tak berusik tau..tensen mak..

hahahha..and one more my SV dh bukak account facebook..jadi selepas ini semua post aku perlu ditapis..kantoi kang tak pepasal assessment aku bulan nih teruk..

tetiba rasa cm nk gi holiday la tp tak sure kat ner (apakah tetiba jek cerita holiday)..according to Mr Toy dia prefer gi Langkawi..hmmm best gak tp aku nk gi kuching..tp toy kater naper plak kuching bukanyer de pape pon..tp aku kata ader per..rumah panjang..muzium muahahhaha..ikan masin..hehehe...mau naik darah tinggi ti..tapi teringin gak nk gi pulau..oopppsss cop2 bila teringatkan si hero nih kena pikir 4-5 kali plak..buatnyer dia wat perangai atas bot mampus aku..tak pon pegi terengganu jek la..lama giler tak gi sana..ok and last choice klu toy kena keje lagi kat singapore ikut dia gi sana jek la..sementara toy bertungkus lumus menyiapkan keje kami anak beranak akan ronda itew pulau singa..lagi ler mamat tu hangin..
hahahahha..saya suke..saya suke..saya suke

lepas kena marah petang semalam sbb mama tak nk bwk kimi keluar
dengan frustnyer kimi nangis sambil kata..." huwaaaa...nk aaabbaaahhh...abbbaaahhh
...aaabbbahh" cm ler mama dia dera dia ek...uish sejak biler anak aku pandai berkata-kata nih..takder maknanya nk nagis2 ingat klu abah balik dia nk bwk kimi kuar ker..dh senja dh ni



1 comment:

antuawe said...

asal blur muke nazir?

aku nk pegi batam minggu ni or next week. nk ikut?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails