Pages

nuffnang x

Tuesday, May 11, 2010

mona fendy the legend (sambungan...)

awe said:

 Ko buat entry pasal mona fendy ek..ko tau tak orang yg buat entry pasal mona fendy nnti sume kena haunted dgn dia..(aku: uish..tak tau pulak)..ko letak gamba dia kan..ko tak takut ke tak..ha..nnti mesti ko terbayang-bayang muka dia..cuba ko tengok muka dia tu..cm sapa (aku: muka dia cm emak ta*** huwaa...tak baikkan aku..mmg betullla muka dia cm tu) ko tau tak sebenarnya bukan salah dia yg bunuh Dato Mazlan tu..cerita dia cm ni..derang menuntut ilmu bersama2..bila Dato Mazlan salah amalkan ilmu jadi Mona Fendy kena bunuh Dato tu dan syaratnya kena kerat 18 la cm tu..ko tak caya cuba ko tanya orang Raub.

atoyis-san said:

OOooooowwhh cm tu ek..ne la aku tau..tp aku pandang muka dia mmg cm emak ta*** la..aku bukan buat entry pasal dia aku tanya umah dia yg ne satu jek..menarik gak ek cite dia ni..klu de masa aku cari source kat internet..errrr..kalau ada kat sni sesapa orang pahang blh la share info ek..

4 comments:

antuawe said...

salah la penceritaan ko. datuk yg kene kerat tu, die menuntut ilmu kat laki mona fendi, tp die mati sbb langgar pantang larang. sbb da langgar pantang larang, kene kerat 18.

lebey kurang la camtu

atoyissan said...

oo ek

shaffique said...

kena potong 18 tu yang tak tahan tu.. ganas2x..


My latest entry : Filem Indonesia Lakonan Maria Ozawa

atoyissan said...

shafiq: huhuhu..mmg berani kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails