Pages

nuffnang x

Monday, October 15, 2012

sayang anak tangan-tangan kan..sayang arnab..errr..kasi panggang blh?

still remember tuah and aufa..

our rabbits..sekarang ni aku malas skit nak jaga..yang rajin nye apak kimi..sabar jek dia jaga dua ekor ni..i cannot la..kurang sabar..apak dia balik dlm ujan-ujan terus gi sangkar rabbit tengok dua ekor ni..bagusssss... bukan tengok anak bini dulu..si rabbit ni yang dia belek dulu..penat2 pon gagahkan gak basuh buang taik rabbit i..mmg semangat betul la..kena cakar 2-3 das pon tahan lagik..sambil sakit2 peh tu dtg kat aku ngadu..hadoi..awakkan pencinta binatang bi..

tapi hari sabtu lepas kitaorg balik tg..apak kimi letak jacket hujan givi tepi sangkar..katanya takmau rabbit kena tempias..ha..blh?? takpe sayang punya pasal kan...

balik jek petang ari ahad tu jacket ujan dia abis rabak dekat bahagian tangan..sentap aku kejap..dah la jacket mahal tau.dah la lately asyik ujan jek pepagi..camne nak pakai time ujan2 ni..sentap mak..argghhh..tp apak kimi cool jek..kan aku kata..sayang dia kat dua ekor ni..dia kata geram gak lah..takpe ada la tu penyucian harta..ewah..ewah..sabo nye..puuii



6 comments:

faraherda.razalan said...

Wow! Meneduh rabbit dgn rain coat givi?

Sy fhm perasaan awak. Urut dada sambil pejam mata ye?

Eyriqazz said...

dulu kecik2 ada jiran bela arnab..suka tengok matanya yang warna merah2 tu

♥MAMASYAZA♥ said...

kat umah mak mentua akak pun ada 4 ekor. akak memang tak layan geliii

Suliana Sulaiman said...

mummy farra: sabar itew separuh dari iman..*sambil urut dada mata ke atas*

Suliana Sulaiman said...

eyriqazz: haah mata dia mmg merah..kekadang tu takut gak

Suliana Sulaiman said...

mamasyaza: sama lah kita kak..setakat usap2 badan 2-3 kali boleh lah..pegang tak berani

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails