Pages

nuffnang x

Wednesday, September 04, 2013

Cita-cita saya...ni antara point peberet cikgu suka discuss masa darjah satu

kimi: ma kimi nak jadi polis
mama: mama nak jadi Dr
kimi: mama jadi la polis (suke2 jek kan..)
mama: mama dah jadi Dr dah pon
kimi: mama tak blh jadi polis ke
mama: aikkk ni cita-cita mama ke cita-cita kimi...mama kan dah jadi Dr..dah tak boleh tukar dah
kimi: mama jadi cikgu boleh
mama: mama kan Dr
kimi: tapi Dr ni garang sangat mcm mama...kalau cikgu tak garang
mama: Dr jugak
kimi: kalau Dr garang mcm mama nanti kalau garang mcm syaitan..mama nak jadi syaitan ke..
mama: uiiiiiii (takde perumpamaan lain yg sedap skit nak dengar ke...)



1 comment:

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails