Pages

nuffnang x

Friday, August 03, 2012

orang ngigau ko pon nak ngigau gak..

seperti dijanjikan last week hari ni submit abstrak dkt main SV...co-SV tak tau lagi ni..still mintak paper ari tu yg baru semalam siap..hahahha boleh tak main skip2 jek..boleh kot sbb yang mintak tu main SV..

jadi lepas sahur tadi tekedek-kedek ibarat itik pulang petang menaip atas meja sorang-sorang...alhamdulillah waktu-waktu desperate ni laju jek idea kuar..betul ke idak tu tunggu comment SV dulu..

tu la orang lain punya jadual waktu elok jek tersusun..ko nye jadual main tangkap muat jek..rumah pon kucar kacir..halamak kain lupa jemur plak..

seminggu dua ni mmg betabur skit idup ni..ada satu mlm hari tu blh plak terbangun tgh2 mlm (ko mmg suka ngingau kan..kan..kan) lepas tu tepuk2 kimi lepas tu teringat.."huh..kimi tak pakai pampers..mcm mana kimi tak pakai pampers ni...kalau kencing basah la tilam..dr pukul bape aku tdo ni..huh cam ne ni.." boleh plak aku lupa kimi dah lama tak pakai pampers tdo malam tau...ye la..tahu..takyah heran..mmg buruk perangai pon..dh tau dah..tp aku mmg sker mcm tu..bangun tetengah malam lepas tu gi tanya apak kim soalan macam-macam pas tu aku smbg tdo balik..kes ngigau tau..tu belum aku ngigau suruh apak kimi cari kunci lagi.. mau dia mkn ati lagi nnti..

owh..rindu time ni..

3 comments:

Min Aina Ila Aina said...

Hahaha..simptom2 dah nampak tu...Permanent Head Damage. hihihi.

Samalah kita. Saya masa sekolah dulu kemain makan kismis bagai, sekarang dah tua belagak pandai dah tak makan makanan sunnah. Sudahnya asyik lupa-lupa.

umiyumi said...

hahaa seronoknya tengok org ngigau ni, masa ni lah nak tanya mcm2 :D

limaedua said...

kes berat...memang perlu rest yg panjang pasni..smbil layan movie cm kimi wat ek? hikhik..~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails